CONFLICTO FGCMF - CONCELLO DE VILAGARCIA

Xa sabedes que sempre procuramos non solapar as novas no blogue, intentando que permanezan polo menos unha semán en primeira páxina, pero neste caso, a petición da Federación Galega pola Cultura Marítima e Fluvial, da que tamén somos membros, publicamos estas novas sobre o conflicto que hai entre a Federación e o Concello de Vilagarcía dende que éste último se negou a facerse cargo da débeda contraída ca Federación dende o pasado Encontro de Embarcacións Tradicionais de Galicia celebrado en Carril - Vilagarcía este verán.

Enviamonsvos as declaracións do Alcalde de Vilagarcía na Voz e en Diario de Arousa relacionadas coa débeda que o Concello ten co X Encontro

http://www.lavozdegalicia.es/arousa/2011/12/13/0003_201112A13C5994.htm


El Concello no asumirá el déficit de los Encontros Tradicionais de Carril
(Diario de Arousa 13-12-2011)
Redacción > Vilagarcía El alcalde, Tomás Fole, dejó claro ayer que el Concello de Vilagarcía no está dispuesto a asumir el déficit de los Encontros Tradicionais de Carril, que mantiene abierto un conflicto entre la administración local y la Federación Galega de Cultura Marítima e Fluvial, cuyos representantes apelan a un acuerdo verbal con exconcejales para reclamar el pago de 21.000 euros.
El regidor local recordó ayer que el evento contó con organizadores, colaboradores y patrocinadores y discrepó, por tanto, en que tenga que ser únicamente el Concello de Vilagarcía el que asuma el déficit de la organización de estos encuentros. En cuanto a las críticas vertidas desde la Federación en referencia a la escasa colaboración de la administración local con el evento, Tomás Fole puntualizó que recurrieron a todos los departamentos para conocer el alcance del apoyo prestado por el anterior gobierno local y que ya le enviaron una lista con los datos recabados. En este sentido, Fole destacó las dos subvenciones de 20.000 y 70.000 euros que Ravella entregó a Rompetimóns, un colectivo implicado también en estos Encontros para la construcción de una goleta. El alcalde incidió en que si no se hubiesen entregado esas cantidades para un barco que “finalmente no pudo ir al mar”, el Concello tendría “otra disponibilidad de fondos”. A la lista de colaboraciones añadió los 6.000 euros que se gastaron en la edición de un disco presentado en Vilaxoán en el marco de este encuentro. Con estas cifras, el regidor local quiso “que las cosas queden claras”.
Al respecto de este escrito del Concello, Fole ya conocía la respuesta de la Federación y es que desde el colectivo ya mostraron su desacuerdo. El alcalde está dispuesto a “llegar a entendimiento” pero aclaró que “es difícil asumir ese déficit”. 

Para ter máis información sobre este conflicto, e ver os antecedentes, vos invitamos a que entredes na páxina da FGCMF donde se dá conta disto, e dónde podedes ver os documentos orixinais que remitiron tanto o Concello de Vilagarcía, como a resposta da Federación ó citado escrito.



Xulguen vostedes, avispados lectores, á vista do que se dí nos mesmos.
            O alcalde de Vilagarcía inaugurando o X Encontro - Carril-2011. Foto de Olga                                                   do Blog da A.C.D. Dorna

Dende as filas Patexeiras esperamos que ainda quede algo de "sentidiño" neste mundo e se solucione este problema de boas maneiras canto antes, xa que senón está en perigo a celebración de vindeiros Encontros de embarcacións tradicionais de Galicia.


Comentarios

Publicacións populares deste blog